Lider wśród magazynów biznesowych
Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska.
FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku.
To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...
Sensacja Tik-Toka!
Pierwsza powieść (początkowo wydana nakładem własnym autorki) cyklu nowoczesnych romansów, których akcja rozgrywa się w środowisku młodej londyńskiej elity - pięknych i bogatych dwudziestolatków, którzy mają u stóp cały świat i dostają wszystko, czego zapragną.
Cykl „Magnolia Parks” podbił serca czytelników - najpierw poprzez media społecznościowe, a potem w tradycyjny...
Ta publikacja została nominowana na Książkę Audio Roku 2008 w kategorii "Dla dzieci i młodzieży".
„Księga Dżungli” to jedna z najbardziej popularnych książek Rudyarda Kiplinga, angielskiego pisarza i poety, laureata literackiej nagrody Nobla. Ta wybitna pozycja literatury światowej wymagała wyjątkowego podejścia do realizacji nagrania „Księgi Dżungli”. Mieliśmy świadomość,...
Druga część cyklu współczesnych gorących romansów, których akcja rozgrywa się w środowisku młodej londyńskiej elity - pięknych i bogatych dwudziestolatków, którzy mają u stóp cały świat i dostają wszystko, czego zapragną.
Cykl Magnolia Parks podbił serca czytelników - najpierw poprzez media społecznościowe, a potem w tradycyjny sposób: za sprawą rynku wydawniczego i telewizji.
Wielbicielki powieści...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...