Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
Gość Niedzielny” to katolicki tygodnik opinii o bogatej tradycji wypracowanej przez prawie 90 lat obecności na polskim rynku wydawniczym. Pierwszy numer ukazał się 9 września 1923 r. Obecnie jest najchętniej kupowanym czasopismem - zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Jego średnia sprzedaż za rok 2010 wyniosła 143 tys. egzemplarzy.
Warsaw Business Journal Observer to jedyny na rynku miesięcznik o polskim biznesie i ekonomii w języku angielskim. Jeśli chcesz wiedzieć, co czytają ludzie podejmujący strategiczne decyzje w firmach oraz inwestorzy zagraniczni, którzy szukają okazji biznesowej w Polsce - musisz w każdy poniedziałek zajrzeć do Warsaw Business Journal. To lektura obowiązkowa każdego menadżera!
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...