Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Zasiłki, urlopy, zwolnienia - nowe prawa rodziców - ebook

Poradnik Gazety Prawnej 

23.04.2016

23.04.2016

polski

124

Infor PL

978-83-7440-703-8

Opis:

Publikacja zawiera najważniejsze zmiany, które weszły w życie począwszy od 1 stycznia 2016 r. w uprawnieniach rodzicielskich pracowników i osób niebędących pracownikami, np. zleceniobiorców, osób prowadzących działalność gospodarczą. Zmiany w tym zakresie dotyczą też osób-rodziców nienależących do żadnej z tych grup, m.in. wykonawców umów o dzieło, bezrobotnych czy studentów. W 2016 r. wszyscy rodzice uzyskali dodatkowe przywileje dotyczące korzystania z urlopów i zasiłków związanych z macierzyństwem a także prawo do nowych świadczeń (rodzicielskiego i wychowawczego) związanych z urodzeniem dziecka i jego wychowywaniem.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Zasiłki, urlopy, zwolnienia - nowe prawa rodziców - ebook
Forma zakupuCena

Zasiłki, urlopy, zwolnienia - nowe prawa rodziców - ebook

15,92 14,33 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie