Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Umowy terminowe - jak zawierać i wypowiadać - ebook

INFOR PL SA 

24.05.2016

21.03.2016

polski

92

Infor PL

978-83-7440-693-2

Opis:

W książce przedstawiamy, na czym polegają rewolucyjne zmiany w zawieraniu i rozwiązywaniu umów terminowych od 22 lutego 2016 r.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:

  • kiedy można zawierać bez ograniczeń umowy na czas określony,
  • co się zmieni w zawieraniu umów na okres próbny,
  • kiedy umowa na czas określony przekształci się w umowę bezterminową,
  • jak wypowiadać umowy na czas określony.

    Książka zawiera liczne przykłady, wzory dokumentów oraz najnowsze interpretacje urzędowe dotyczące nowych przepisów. Dodatkowo znajduje się w niej wyciąg Kodeksu pracy uwzględniający nowe regulacje w zakresie zawierania i rozwiązywania umów o pracę.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Umowy terminowe - jak zawierać i wypowiadać - ebook
Forma zakupuCena

Umowy terminowe - jak zawierać i wypowiadać - ebook

29,90 26,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie