Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Pracodawca przed sądem pracy - zmiany w przepisach procesowych - ebook

Rafał Krawczyk 

20.01.2020

20.01.2020

polski

31

Infor PL

978-83-8137-655-6

Opis:

Publikacja przedstawia rewolucyjne zmiany przepisów, które wejdą w życie od 7 listopada 2019 r., w zakresie procedury postępowania przed sądem pracy. Można się z niej dowiedzieć, na jakich zasadach pracodawca będzie mógł dochodzić swoich roszczeń od pracowników oraz jak będzie przebiegać postępowanie przed sądem pracy zgodnie z nowymi przepisami. Publikacja wyjaśnia również m.in.: jaki sąd jest właściwy do rozpatrywania sporów z zakresu prawa pracy, jak sporządzić pozew do sądu pracy, ile wynoszą koszty procesowe, co zmieni się w doręczaniu pism procesowych, kiedy pracodawcy przysługuje pełnomocnik z urzędu, jak sporządzić ugodę sądową, jakie dowody przedstawiać przed sądem pracy

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Pracodawca przed sądem pracy - zmiany w przepisach procesowych - ebook
Forma zakupuCena

Pracodawca przed sądem pracy - zmiany w przepisach procesowych - ebook

14,90 13,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie