Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Poznaj 6 życiowych sytuacji, kiedy bibliotekarz może odmówić wypożyczenia książki - ebook

Renata Kajewska 

13.12.2021

13.12.2021

polski

Wiedza i Praktyka

978-83-8276-127-6

Opis:

Do biblioteki przychodzi agresywny Czytelnik. Zanim odmówimy wypożyczenia książek, warto uspokoić nieco sytuację. Postarajmy się zrozumieć drugiego człowieka. Może agresja jest tylko źle zinterpretowanym sygnałem. Może to tylko podniesiony ton głosu, który jest naturalny dla użytkownika. Może to zewnętrzne okoliczności spowodowały napięcie. Postarajmy się zamienić 2–3 zdania z użytkownikiem i poznać jego perspektywę. To tylko jedna z wielu sytuacji, z którą może się spotkać bibliotekarz. Sprawdź praktyczne i sprawdzone porady.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Poznaj 6 życiowych sytuacji, kiedy bibliotekarz może odmówić wypożyczenia książki - ebook
Forma zakupuCena

Poznaj 6 życiowych sytuacji, kiedy bibliotekarz może odmówić wypożyczenia książki - ebook

14,90 13,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie