Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Od 2019 roku nowe przepisy o rozliczaniu VAT od bonów - ebook

Rafał Kuciński 

08.04.2019

08.04.2019

polski

18

Wiedza i Praktyka

978-83-269-7517-3

Opis:

Dotychczas odpłatne wydanie bonu zasadniczo nie podlegało VAT. Bony traktowane były najczęściej jako znaki legitymacyjne uprawniające ich nabywcę do odbioru określonego świadczenia (nabycia towaru lub skorzystania z usługi). To się jednak zmieniło od 1 stycznia 2019 r. Kolejna nowelizacja ustawy o VAT wprowadziła kompleksowe uregulowanie kwestii bonów.

Każda zmiana w ustawie o VAT wprowadza chaos w pracy księgowego. Jedną ze zmian, na które należy zwrócić uwagę na początku 2019 roku jest kwestia opodatkowania bonów. Nasz ekspert wyjaśnia krok po kroku nowe przepisy i wskazuje na co należy zwrócić szczególną uwagę. 

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Od 2019 roku nowe przepisy o rozliczaniu VAT od bonów - ebook
Forma zakupuCena

Od 2019 roku nowe przepisy o rozliczaniu VAT od bonów - ebook

19,90 17,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie