Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

Jak jeść słodycze i nie tyć - ebook

Jessica Meinhard 

18.10.2018

18.10.2018

polski

Pascal

978-83-8103-384-8

Opis:

Chcesz schudnąć ale na samą myśl o diecie oblewa cię zimny pot? Nie wyobrażasz sobie życia bez słodyczy i deserów? Uważasz, że wszystko co słodkie i pyszne jest szkodliwe i tuczące? Przekonaj się, że nie! Jessica Meinhard udowadnia, że można jeść słodycze i nie tyć! Fajterka Ewy Chodakowskiej, znana z Instagrama jako shining_star sama schudła 17 kilogramów, a dziś motywuje do tego innych. W tej książce dzieli się przepisami na fit wersje ciast, deserów i przekąsek. Spróbuj pysznych tortów, ciast i ciasteczek.

Rozsmakuj się w batonach, czekoladkach i cukierkach. Przygotuj niezwykłe desery i lody. A wszystko to bez zbędnych kalorii i wyrzutów sumienia. Jedz słodycze na zdrowie!

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak jeść słodycze i nie tyć - ebook
Forma zakupuCena

Jak jeść słodycze i nie tyć - ebook

39,90 35,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie