Wykonywanie pracy zarobkowej jest związane z ubezpieczeniami społecznymi, które co do zasady są obowiązkowe dla większości ubezpieczonych. Przedsiębiorcy jednak mają wpływ na zmniejszenie obciążeń składkowych wykorzystując obecnie obowiązujące przepisy, a także mają możliwość korzystania z programów wsparcia oferowanych pracodawcom przez urzędy pracy.
Poradnik zawiera porównanie kosztów zatrudnienia i opisuje różnice występujące w przypadku zawierania umów o pracę, umów zlecenia i umów o dzieło. Można się z niego dowiedzieć, która z tych form zatrudnienia jest dla przedsiębiorcy najkorzystniejsza. Przedstawia również obowiązki spoczywające na zatrudniającym, który zdecyduje się na zawarcie jednej ze wskazanych umów. Publikacja opisuje m.in.:
•...
Publikacja w przystępny sposób przedstawia obowiązki pracodawcy związane z zatrudnianiem pracowników. Etap zatrudnienia został poprzedzony szczegółowym omówieniem postępowania rekrutacyjnego i związanym z tym przetwarzaniem danych kandydatów do pracy, a następnie pracowników. Autor wnikliwie opisuje uprawnienia i obowiązki stron wynikające ze stosunku pracy, popierając je praktycznymi przykładami,...
Z badań wynika, że połowa polskich firm nie poradziła sobie z RODO, a liczba skarg wciąż rośnie. Przedsiębiorcy po wdrożeniu RODO oczekiwali zerojedynkowych rozwiązań, które raczej jeszcze długo nie zostaną ugruntowane. Swoboda jaką dał ustawodawca unijny (choćby poprzez wprowadzenie zasad przetwarzania danych) przyczyniła się z jednej strony do poszukiwania nowych rozwiązań, ale z drugiej strony wprowadziła...
Z rekordowo niskim poziomem bezrobocia Polska staje się atrakcyjnym rynkiem pracy, szczególnie dla osób z Ukrainy. W 2016 r. przedsiębiorcy zarejestrowali niemal 1,4 ml oświadczeń o zamiarze zatrudnienia cudzoziemca (ponad 97% dotyczy osób z Ukrainy). W wielu branżach coraz trudniej znaleźć pracowników z Polski, dlatego pracodawcy coraz częściej stają przed koniecznością zatrudnienia cudzoziemca.
Należy...
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...