Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

TwojKiosk.pl

www.TwojKiosk.pl
Witaj w kiosku online

główne menu

kluczowe rozmowy

  • Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu - audiobook

    Data dostępności: 08.12.2022

    Data publikacji: 08.12.2022

    Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji - audiobook

    Data dostępności: 05.03.2021

    Data publikacji: 05.03.2021

    Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Just F*cking Do It - ebook

    Data dostępności: 30.03.2022

    Data publikacji: 30.03.2022

    Książka zabiera nas w podróż prowadzącą do zmiany życia na lepsze. Autorka wierzy, że jeśli czegoś naprawdę pragniemy, uda nam się to zdobyć dzięki zmianie negatywnych myśli na pozytywne, odsłonięciu ukrytych autodestrukcyjnych przekonań, unikaniu emocjonalnych wampirów, otaczaniu się pozytywnymi inspirującymi ludźmi, planowaniu w szczegółach, odpoczynkowi, pozwalaniu sobie na chwile ciszy i spokoju,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,60 26,64 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - ebook

    Data dostępności: 31.08.2020

    Data publikacji: 31.08.2020

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Data dostępności: 24.07.2020

    Data publikacji: 24.07.2020

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Buyer Persona - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  3. 3.Romans z włamywaczem
  4. 4.Najskrytsze miejsca duszy
  5. 5.Za szczytem
  6. 6.Nasza prywatna gra
  7. 7.Od pierwszego wejrzenia
  8. 8.Gra zmysłów
  9. 9.Przedstawienie czas zacząć
  10. 10.Wielka wygrana

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Sport
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Sekret
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.Przegląd Sportowy
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Newsweek Polska